Co daje rejestracja?
Zarejestrowani użytkownicy mogą umieszczać na stronie SPFJ
informacje, a także za jej pośrednictwem wysyłać wiadomości do wszystkich
osób z listy adresowej SPFJ.
Ponadto niektóre dokumenty (np. lista adresowa SPFJ) dostępne
są tylko dla zarejestrowanych użytkowników po zalogowaniu się.
W przyszłości takich materiałów będzie coraz więcej.
Jak przebiega rejestracja?
Po kliknięciu w przycisk "Rejestracja"
należy wybrać własną nazwę użytkownika (login), a następnie hasło
(składające się z co najmniej 6 znaków). Należy także podać swoje imię,
nazwisko, instytucję i adres e-mail, a następnie kliknąć w przycisk
"Dalej". Na podany adres zostanie wysłany e-mail, zawierający podane
w formularzu rejestracyjnym dane. Jeżeli któreś z danych zawierają błędy,
prosimy o kontakt: pnpn-admin@slcj.uw.edu.pl
W tym momencie nie możesz jeszcze zalogować się na stronie PNPN -
aby uniknąć zapisywania się na listę przypadkowych osób, musimy
zweryfikowac każde zgłoszenie. Najdalej w ciągu najbliższych dwóch dni
powinieneś otrzymać informację o zakończeniu procedury rejestracji.
Lista adresowa SPFJ
Na liście adresowej SPFJ znajdują się
wszystkie osoby, które dotychczas
dostawały informacje o dzialalności Sieci, a także wszyscy zarejestrowani
użytkownicy strony SPFJ.
Po zalogowaniu możesz obejrzeć listę adresową.
Jeżeli chcesz zostać wykreślony z listy adresowej SPFJ,
napisz na adres
pnpn-admin@slcj.uw.edu.pl
Oczywiście, wszystkie dane zarejestrowanych użytkowników
oraz lista adresowa
są wykorzystywane wyłącznie do celów związanych z dzialalnością Sieci.
|